Publicatiedatum: 24 november 2017

Melkveehouder Ammerlaan en Lely over voerstrategie inzicht in rendement

Dairy Academy Oenkerk werkt samen met acht partners aan een kennisplatform voor de melkveehouderij en zuivelsector. Het doel is melkveehouders van Royal A-ware te helpen inzicht en grip te krijgen op hun kostprijs. Hierdoor kunnen zij meer rendement uit hun bedrijf halen. Melkveehouder Ammerlaan uit het Friese Marssum heeft in samenwerking met verkoopadviseur Piet-Jan de Vries van partner Lely het afgelopen jaar een flinke stap voorwaarts gemaakt in het managen van het familiebedrijf. Resultaat: een gezonde veestapel, inzicht in de kostprijs van voerkosten en een prettige balans tussen werk en privé.

Download het gehele artikel >

Overige berichten

Melkveehouder Den Uijl en SCCL over biestinzameling
Melkveehouder Geerligs en Rabobank over inventief ondernemerschap
SCCL nieuwe partner van Dairy Academy Royal A-ware
Melkveehouder Jongsma en Slump Oil over investeren in brandstof, verbruik en onderhoud
Goede opstart jongvee betaalt zich terug
Weidse Blik, ForFarmers en melkveehouder Rijpkema over voerstrategie en stalmanagement
Kamps de Wild over laatste ontwikkelingen in landbouwtechniek
Dairy Academy en Rabobank sluiten partnership
Dairy Academy start partnership met specialist jongdiervoeding Denkavit

Neem contact met ons op

  Annemarie Sietzema- de Jong
Manager Dairy Academy
     
  Annelie van 't Klooster
Accountmanager Dairy Academy
     
  Geraldine Haverkamp- Turkstra
Trainer Dairy Academy
     
     
     
   

 

     
Direct contact